PDV nije uključen u cijenu
Kompletno programsko rješenje za vođenje autoservisa sastavljeno je od nekoliko BRIX modula: Radni nalozi, Izdavanje računa, Blagajna, Upravljanje dokumentima (DMS).
Otvaranje radnog naloga, evidentiranje rada i utrošenog materijala je daleko jednostavnije kroz BRIX modul "Radni nalozi", nego korištenjem raznih Excell tablica ili Word dokumenata.
Izdavanje računa je samo jedan klik u zatvorenom radnom nalogu.
Kada jednom imate potrebne podatke u svojoj bazi, izrada bilo kojeg dokumenta svodi se na nekoliko klikova mišem.
Osim toga, imate na raspolaganju našu bazu pravnih osoba, marki, modela i pojedinačnih vozila.
Jednostavnim unosom dokumenata kreiraju se podaci koje možete dobiti u obliku različitih izvještaja.
Za svako vozilo koje ste servisirali imate pregled povijesti radova i ugrađenih dijelova, ali ne na način da pretražujete svoje papire, nego odmah prilikom otvaranja radnog naloga.
Vaši podaci ne nalaze se samo na računalu u radionici, nego su Vam dostupni uvijek i i na svakom mjestu.
Dovoljno je samo da imate bilo kakvo računalo ili mobitel povezan na Internet, a to danas svi imaju.
Obveza izdavanja fiskalnih računa više nije nikakav problem i ne zahtjeva dodatne programe ili uređaje.
Direktno iz radnog naloga, jednim klikom, možete izdati fiskalizirani račun. Dovoljno je da izaberete odgovarajući način plaćanja.
Svi BRIX moduli su međusobno povezani, tako da plaćanje računa automatski poziva blagajnu iz koje dobijete sve propisane blagajničke izvještaje.
Osim toga, možete svom knjigovodstvu omogućiti da samo preuzme vaše podatke, tako da ne morate gubiti vrijeme na nošenje dokumenata.
Sadrži neophodne programe za otvaranje i obračuna radnih naloga:
Omogućuje obradu zahtjeva za servisiranje pristiglih preko Vaših web stranica.
Ovdje je sve što vam je potrebno za izdavanje računa i ponuda:
Automatska izrada računa iz radnog naloga, ponude ili otpremnica (jedne ili više njih).
Kompletan modul za vođenje jedne ili više blagajni koji uključuje:
Ispis dnevnog blagajničkog izvještaja, potvrde o uplati ili isplati i razni drugi izvještaji.
Uza svaki podatak možete priložiti odgovarajući dokument kao što je:
Jednostavno arhiviranje i lako pronalaženje dokumenata po raznim kriterijima.