Sve tuzemne i međunarodne narudžbe i upite u ovom trenutku obrađuje naš prodajno-servisni centar u Rijeci.
Zatražite ponuduBrojni načini plaćanja
- Žiro-račun (podaci na stranici Kontakt)
- Kreditne kartice (uskoro)
- Međunarodni bankovni transfer
- Podržavamo plaćanje avansom ili na rate
30% popusta
30% popusta na sve naše usluge ostvaruju najvjerniji kupci koji:
- imaju sklopljen ugovor o održavanju ili
- korisnici softvera u cloudu
Brza dostava
Mogućnost slanja proizvoda putem dostavnih službi: HP Express, Overseas.
Troškove dostave snosi kupac.
Uhodani procesi
Nakon što kontaktirate MICRO PROCESS s vašim upitom ili narudžbom, postajete dio dobro organiziranog, godinama unaprjeđivanog procesa ranog otkrivanja stvarnih izazova kupaca, implementacije i isporuke rješenja po vašoj mjeri.
Evo kako izgledaju tipični procesi narudžbe koji počinju nakon što ostvarimo prvi kontakt.
Postupak narudžbe za softver po mjeri
- Proces kreiranja započinjemo s intervjuima i razgovorima kojima je cilj evaluacija postojećeg stanja u vašoj tvrtki.
- Po potrebi, MICRO PROCESS izrađuje prijedlog rješenja reorganizacije tvrtke, s ciljem da vaša tvrtka u potpunosti može uklopiti softver u poslovanje i iskoristiti sve njegove prednosti.
- Dobivate neobvezujuću ponudu.
- Sklapamo ugovor o razvoju softvera po mjeri, ako prihvatite našu ponudu.
- MICRO PROCESS izrađuje vaš softver po mjeri, primjenjujući uhodani razvojni proces koji osigurava kvalitetu finalnog rješenja:
- Najprije izrađujemo prototip koji ćete moći isprobati.
- Vas kao kupca uključujujemo u proces razvoja tako što na temelju vaših testova i povratnih informacija interaktivno poboljšavamo segment po segment softvera.
- Ponavljamo takve cikluse sve dok ne dođemo do krajnjeg rješenja koje zadovoljava vaše potrebe
- Tvrtkama koje već imaju nekakav softver možemo ponuditi prijenos podataka, npr.šifrarnika, brojeva artikala i slično, iz njihove baze u novu bazu podataka, tako da mogu odmah početi sa radom. Usluga prijenosa podataka procjenjuje se i naplaćuje po mjeri svakog klijenta.
- Isporučujemo finalizirano rješenje, uz primopredajni zapisnik koji evidentira da ste primili sve dogovorene elemente projektnog zadatka.
- Predlažemo neobavezan ugovor o održavanju uz paušal. Ugovor vam između ostalog jamči sljedeće (pročitajte više informacija o održavanju na stranici ):
- da će MICRO PROCESS pratiti i u vaš softver ugrađivati nove zakonske propise
- da će MICRO PROCESS redovito nadograđivati i poboljšavati vaš softve
- U ugovoru o održavanju nudimo redovno arhiviranje podataka ako imate vlastiti server. Ako koristite MICRO PROCESS-ov server, redovno arhiviranje uključeno je u mjesečni najam zajedno s održavanjem i poboljšanjem softvera.
Postupak narudžbe integriranih informacijski sustava za poslovanje
- Proces započinjemo telefonskim razgovorom ili sastancima (u slučaju većeg pothvata).
- Dobivate ponudu.
- odmah ili najkasnije idući radni dan: za manji pothvat
- za otprilike tjedan dana: za veći pothvat
- Potpisujemo ugovor.
- Analiza postojeće informatičke infrastrukture
- Uspostavljanje nove informatičke infrastrukture
- Nabava servera (ako niste odabrali softver u oblaku na najam)
- Instaliranje i podešavanje softvera na svim radnim stanicama
- Instaliranje više korisničkih aplikacija
- Aktiviramo vaš informacijski sustav koji možete početi koristiti:
- odmah: za manji pothvat
- prema dogovorenim rokovima: za veći pothvat
- Kada je sustav isporučen, dobivate primopredajni zapisnik koji evidentira da ste primili sve dogovorene elemente projektnog zadatka.
- Obuka za služenje softverom prema korisničkim obvezama i potrebama
- Nabava i instalacija ostale potrebne opreme u sustav (modemi, pisači, eventualno nova kabelska i mrežna struktura i slično)
- Predlažemo neobavezan ugovor o održavanju uz paušal. Ugovor vam između ostalog jamči sljedeće (pročitajte više informacija o održavanju na stranici ):
- da će MICRO PROCESS pratiti i u vaš softver ugrađivati nove zakonske propise
- da će MICRO PROCESS redovito nadograđivati i poboljšavati vaš softver
Postupak narudžbe vaga
- Dobivate ponudu temeljem Vašeg upita za vage.
- Plaćate po ponudi. Podržavamo plaćanje avansom ili na rate.
- Šaljemo vam posebne obrasce koje popunjavate važnim podacima:
- vaša tvrtka: naziv, adresa i OIB
- vaši prodavači: ime, prezime i OIB svih prodavača / operatera koji će koristiti vage
- podaci o svim artiklima koji će se prodavati
- podaci za preuzimanje fiskalnog certifikata
- Isporučujemo vam vage i obučavamo vas za njihovo korištenje. Isporuku obavljamo u prostorima MICRO PROCESS-a u Rijeci ili Bribiru ili odlazimo na teren kod vas uz naknadu putnih troškova. Inicijalna obuka uključena je u cijenu
Postupak narudžbe softvera za evidenciju radnog vremena i kontrole pristupa
Uključujući i ovaj softver: evidencija korištenja osobnih vozila u službene svrhe, putni nalozi.
Sav ovaj pojedinačni softver ima aktivaciju putem weba koja se obavlja na sljedeći način:
- Upisujete svoje podatke u web aplikaciju.
- Web aplikacija automatski stvara vašu bazu podataka.
- Počinjete koristiti softver.
- Nakon mjesec dana dobivate prvi račun za korištenje aplikacije.
- Ako želite nastaviti koristiti aplikaciju i sljedeći mjesec, plaćate račun i web aplikacije će vam i dalje biti dostupne za korištenje.
- Vrlo je jednostavno prestati koristiti aplikaciju: ne morate platiti račun za sljedeći mjesec, i aplikacija vam više neće bit dostupna.
Plaća se fiksna cijena unaprijed po prepaid načelu: aplikaciju koristite onoliko dana koliko je želite platiti.
Sami određujete broj dana koji želite platiti unaprijed, te u aplikaciji imate informaciju koliko vam je dana korištenja preostalo.