Fiskalna elektronička registar blagajna micra Dt

Mobilna, prijenosna fiskalna blagajna te cjelokupno rješenje za tržnice, frizere, pekare i sve ostale koji nemaju prostora za računalo na mjestu prodaje. 

  • integrirano, kompaktno i robusno rješenje sa svom potrebnom opremom za fiskalizaciju: blagajna + brzi termički pisač + softver + internet veza putem GSM-a
  • mogućnost rada na lokacijama gdje nema struje (uz dodatak baterijskog napajanja)
  • prijenosna i lagana (samo 0,385 kg)
  • brz početak rada: spremni ste za rad 1 dan nakon isporuke
  • integrirani podaci omogućuju rad na više prodajnih lokacija
  • Micra Dt

Ciljani korisnici / industrije

  • ico-pokretna-trans.png pokretne prodaje
  • ico-autokampovii-trans.png autokampovi
  • ico-sajmovi-trans.png sajmovi
  • ico-malipekari-trans.png mali pekari
  • ico-standovi-trans.png turistički štandovi
  • ico_uslužne_djelatnosti_trans.png uslužne djelatnosti
  • ico-povremeni-trans.png povremeni događaji
  • ico-trznica-trans.png tržnice za komadnu robu

Sastavni dijelovi cjelovitog rješenja

MICRO PROCESS dostavlja cjelokupno rješenje i nudi povezane usluge:

  • ico-blagajne.png

    Hardverski uređaji

    • fiskalna registar blagajna
    • termalni pisač
    • GSM modem i SIM kartica za spajanje na internet radi fiskalizacije i za slanje podataka u softver u oblaku
  • Poslovni softver

    Softver

  • Usluge

    Usluge uključene u cijenu

    • programiranje prvih 50 artikala / usluga, poreza, trošarina, operatera, načina plaćanja
    • dobavljanje i instalacija certifikata
    • upis podataka za fiskalizaciju
    • registracija poslovnog prostora
    • obuka za korištenje
  • ico-vaga-trans.png

    Internet veza

    • cijena mobilnog interneta potrebnog za fiskalizaciju i povezivanje sa softverom uključena je u okviru mjesečne naknade za softver koju plaćate MICRO PROCESS-u
  • Poslovni softver

    Dodaci (uz nadoplatu) 

    • baterijsko napajanje: osigurava višednevnu samostalnost rada, bez potrebe za strujnim priključkom od 220V
    • pokazivač (display) za kupca
    • ladica za novac
    • bar kod čitač

     

Fiskalna blagajna micra Dt

Tehničke karakteristike

  • fiskalna se blagajna putem GSM modema povezuje sa softverom u oblaku
  • do 1500 artikala čiji nazivi mogu biti dužine do 22 slova
  • do 10 operatera (prodavača)
  • do 118 stavki na računu
  • mogućnost naknadnog ispisa svih računa, što je zakonska obveza u slučaju kontrole
  • barkod tipovi: EAN-13, EAN-8, UPC, barkod s vage
  • 9 poreznih grupa
  • načini plaćanja: gotovina, kartice, čekovi, transakcijski račun, ostalo
  • načini rada: izrada fiskalnog računa, slanje X i Y izvješća
  • serijsko sučelje za komunikaciju (RS232)
  • fiskalni modul: 1950 dnevnih izvješća
  • brzi termički pisač: EPSON M-T173H
  • brzina ispisa: 12 linija / sek.
  • broj znakova u jednom redu: 18
  • termički papir: 56 mm, debljina 62,5 μm, promjer papirne trake do 40 mm
  • pokazivač (display) za operatera: grafički LCD, 4 linije s 22 znaka po liniji
  • tipkovnica: 33 tipke
  • napajanje: DC 9V/5A, ulazni napon 100−240V 50−60Hz, 1A
  • sat / kalendar:
    • do 90 dana bez napajanja
    • automatska promjena zimsko/ljetno vrijeme
  • radna temperatura: 0º C do +45º C
  • dimenzije: 243 x 69 x 168 mm
  • masa: 0,385 kg
  • priključci i dodatna oprema:
    • ladica za novac- 1 x RJ11
    • baterija: Li-ion
      • broj ispisanih linija s opcionalnim baterijskim napajanjem: najmanje 5 000 linij
    • RS−232C (2 kom): bar−kod skener, vaga ili PC
    • opcionalno Bluetooth (komunikacija sa PC ili spec., Bluetooth barkod skener)

Cijena

  • Za jednokratno plaćanje

    1600 HRK + PDV (uključuje samo uređaj)

  • Za kratkotrajni najam

    (uključuje programirani uređaj,i softver i obuku za korištenje):

    • 200 kn + PDV za pripremu uređaja: programiranje, postavljanje certifikata, prijava poslovnog prostora - cijena je fiksna bez obzira na broj blagajni koji naručujete)

    • 100 kn + PDV / dan / blagajna: idealno za kratke događaje do cca. 3 dana

Podrška, servis i jamstvo

Podrška prije kupnje

Uključuje konfiguriranje uređaja inicijalnim podacima.

Podrška nakon kupnje

Dio usluge pružanja softvera u oblaku jest da Micro Process prati zakonsku regulativu i usklađuje je s vašim softverom. Čim se promijeni neki zakonski propis, mi je ugrađujemo u softver koji koristite.

Knjigovodstva obavještavamo o promjenama koje smo napravili u softveru kao i o novim funkcionalnostima.

Surađujemo s knjigovodstvenim odjelima naših klijenata ili njihovim vanjskim knjigovodstvenim tvrtkama. Za svaku promjenu u softveru obraćamo se direktno knjigovodstvu klijenta da ne bismo trošili vrijeme korisnika blagajne.

Dobivate sva redovita unaprjeđenja funkcionalnosti rješenja.

Servis i rezervni dijelovi nakon kupnje

U slučaju kvara besplatno dobivate zamjenski uređaj. S obzirom da se 95% nužnih konfiguracija i podataka nalazi u softveru u oblaku, zamjenski uređaj pripremit ćemo vam u samo 1h vremena (ne uključujući dostavu).

Zamjenski uređaj kompletno je programiran i konfiguriran s istim podacima koje sadrži vaš originalni uređaj, što znači da nastavljate raditi bez ikakvog prekida dok vam ne popravimo uređaj. Brojevi računa uredno se nastavljaju čak i u slučaju kvara, npr. ako je zadnji broj računa bio 15 323, zamjenski uređaj nastavlja s računom 15 324.

Dostava

Nudimo četiri mogućnosti dostave uređaja:

Besplatno

  • mogućnost preuzimanja blagajne od našeg djelatnika na terenu,
  • po dogovoru sami možete donijeti ili preuzeti pokvareni ili popravljeni uređaj u našem dostavnom servisu u Rijeci.

Uz nadoplatu:

  • pokvarene ili popravljene uređaje sami dopremamo na vašu lokaciju
  • uređaje šaljemo putem dostavne službe: HP Express, Overseas

Jamstvo: 1 godina

Jamstvene uvjete pročitajte u uvjetima poslovanja.

Prednosti

cjelovito rješenje za izdavanje računa na jednom mjestu: nema potrebe za dodatnim troškovima trećih strana jer sve proizvode i usluge dobivate od MICRO PROCESS-a

izuzetno jednostavna blagajna za rad: treba pritisnuti samo 3 tipke za izradu računa

možete tipkati i s mokrim rukama ili u rukavicama zato jer ova registar blagajna ima prave tipke, a ne ekran na dodir (touch screen)

brz ispis računa u samo 1-2 sekunde, što je dvostruko brže od starijih tehnoloških rješenja
 

mogućnost rada s barkod čitačem: idealno za kupce s velikim brojem artikala

mogućnost rada s ladicom za novac

mogućnost ugradnje i rada na bateriju (blagajna inače standardno dolazi s priključkom na 220V). Kapacitet baterije dostatan je za ispis 5000 linija.

zato jer je su knjigovodstveni softver i internet veza dio integriranog rješenja, kupac ne mora fizički nositi izvještaj u knjigovodstvo ni kontaktirati telekomunikacijsku tvrtku za ugovaranje interneta

u slučaju nestanka interneta blagajna i dalje izdaje račune (samo ih ne fiskalizira). Fiskalizacija se provodi naknadno čim se blagajna uspije spojiti na internet.

internet veza uključen je u cijenu najma softvera, zato jer je GSM kartica dio cjelokupnog rješenja

brz početak rada: spremni ste za rad 1 dan nakon isporuke

precizni i točni podaci čak i ako imate više prodajnih lokacija: u vašem softveru u oblaku dobivate integrirane sve podatke na jednom mjestu

Fiskalna elektronička registar blagajna micra Dt

Zatražite ponudu

Zadovoljni korisnici
Trgovački obrt Rasim

Trgovački obrt Rasim više ne treba fizički dostavljati izvještaje u svoje računovodstvo, već ono ima stalan uvid u računovodstvene podatke svog klijenta koristeći MICRO PROCESS-ov softver povezan s registar blagajnama.

pročitaj studiju slučaja

Slični i povezani proizvodi

Registar blagajna Micra Tu

micraTu-ekran-dodir-180px.png

s ekranom na dodir (touch screen), povezana putem interneta sa ugostiteljskim softverom u oblaku

detaljnije

Registar blagajna Micra Su

micraSu-180.jpg

rad i bez internetske veze, blagajna je povezana sa softverom koji pokrećete na lokalnom serveru

detaljnije

MICRO PROCESS © 2016