Evidencija pruženih usluga

Korisnička podrška kroz ticketing sustav i evidencija paušalnih usluga koje se plaćaju predujmom (prepayed) ili po izvršenju zahtjevaju pouzdan i fleksibilan program kao što je ovaj modul.

  • automatsko otvaranje zahtjeva za pomoć (ticket) putem email poruke na posebnu adresu.
  • online praćenje stanja predmeta (ticketa) od strane klijenta.
  • ugrađena štoperica koja serviseru omogućuje automatsko bilježenje utrošenog vremena.
  • definiranje ugovorenih paušalnih usluga (najma, održavanja...) uz mogućnost izračuna mjesečnog, kvartalnog, polugodišnjeg i godišnjeg predujma.
  • mjesečni obračun svih izvršenih usluga (specifikacija po klijentima).
  • Zahtjev za pomoć (ticket)
  • prodaja.png

Korisnici i djelatnosti

  • ico-portafon-trans.png sve tvrtke

Evidencija pruženih usluga

Prikupljanje zahtjeva za pomoć

Korisnici vaših proizvoda i usluga često imaju potrebu da im pružite dodatnu pomoć (korisničku podršku). Dio takve podrške je besplatan ili obuhvaćen garancijom, a dio takve podrške treba naplatiti. Ovaj modul omogućava Vašim korisnicima da u svakom trenutku zatraže vašu pomoć, a vama da o svemu tome vodite kvalitetnu evidenciju i precizno obračunate utrošeno vrijeme.

Postoji više načina kako vaš klijent može otvoriti zahtjev za pomoć (ticket):

  1. Email porukom - dovoljno je da na vašu posebnu email adresu pošalje poruku koja sadrži predmet i kratki opis problema. Sustav će automatski otvoriti novi zahtjev i o tome obavijestiti servisere (pružatelje pomoći). Ako poruka sadrži nekakav prilog, isti će biti pridružen novom zahtjevu.
  2. Online preko vaših web stranica - na svoje web stranice možete postaviti poveznicu koja će vašim klijentima omogućiti da postave novi zahtjev za pomoć, ali i da vide sve otvorene zahtjeve i njihovo stanje.
  3. Telefonom, faksom, SMS-om - u tom slučaju ćete sami otvoriti novi zahtjev za pomoć i upisati potrebne podatke

Slijedeći korak je obrada zahtjeva.

Obrada zahtjeva

Pod obradom zahtjeva se podrazumijeva dopuna podataka u zahtjevu i pružanje konkretne pomoći. Nekada je to samo odgovor na postavljeno pitanje, a neki put su to zahvati na proizvodu (naročito ako prodajete ili iznajmljujete software).

Prilikom obrade strogo definirate klijenta i kontakt osobu koja je podnijela zahtjev, servisera koji će uslugu izvršiti i još neke važne podatke.

Serviserima je na raspolaganju štoperica koju mogu uključiti kada započnu riješavanje zahtjeva i isključiti je kada završe. Uključivanje i isključivanje je moguće više puta, sve dok se zahtjev ne zatvori.

 

Komunikacija

Komunikacija između servisera i klijenta nastavlja se sve dok klijent ne bude zadovoljan sa pruženom podrškom, a može se obavljati direktno iz ovog modula. Svaku poruku koju serviser pošalje iz ovog modula sustav će zabilježiti u povijest aktivnosti.

Klijent, također, može komunicirati kroz ovaj modul, ali može i direktno odgovarati na email poruke koje dobije od servisera. U svakom slučaju, korespondencija ostaje trajno zabilježena u sustavu.

Paušalne usluge

Osim zahtjeva za pomoć, ovaj modul omogućuje evidenciju i obračun ugovorenih paušalnih usluga koje se mogu voditi kao mjesečne, a mogu biti 'razbijene' na dane.

Paušalne usluge se mogu naplaćivati predujmom (prepayed usluge) i to mjesečno, kvartalno, polugodišnje ili za cijelu godinu. Stvarni obračun izvršenih usluga obavlja se na kraju mjeseca. U njega ulaze i usluge iz zahtjeva za pomoć.

Evidencija pruženih usluga

Slični i povezani proizvodi

Razvoj softvera po mjeri

softver-mjera-180.jpg

razvijamo fleksibilan i stabilan softver koji kroz brze cikluse modifikacije možemo doraditi prema specifičnim zahtjevima vašeg poslovanja

detaljnije

MICRO PROCESS © 2016