Integrirani informacijski sustavi za poslovanje

Integrirani informatički sustav koji će na višoj razini pratiti, obrađivati i omogućiti pregled podataka cjelokupnog poslovanja tvrtke na jednom mjestu te vam omogućiti da s pouzdanjem donosite poslovne odluke.

  • Sustav nabavljate jednokratnom kupnjom licence ili kroz najam aplikacije u oblaku (SaaS, Software as a Service).
  • Jednom unesen podatak koristi se u svim kasnijim fazama poslovnog procesa.
  • Odlučujete s pouzdanjem jer odlučujete temeljem uvijek ažurnih podataka npr. o prihodima, rashodima i potraživanjima.
  • Jednostavan: nije potrebno dugotrajno školovanje zaposlenika.
  • Untitled-14.png

Korisnici i djelatnosti

  • icon-ugostiteljstvo.png ugostitelji
  • ico_maloprodajai_trans.png maloprodaja
  • ico-veleprodaja-trans.png veleprodaja
  • ico-malipekari-trans.png pekarstvo
  • ico-marine-trans.png marine
  • ico-lucicei-trans.png lučice

Glavne prednosti

Sastavni dijelovi cjelovitog rješenja

  • ico-blagajne.png

    Hardverski uređaji

    • lokalni server na kojem ćete pokretati softver
    • dodatna oprema
  • Poslovni softver

    Softver po funkcionalnim modulima

    • financijsko poslovanje i saldakonti kupaca i dobavljača
    • obračun plaća s kadrovskom evidencijom
    • praćenje osnovnih sredstava i sitnog inventara
    • skladišno poslovanje (robno-materijalno poslovanje)
    • maloprodaja
    • veleprodaja
    • ugostiteljstvo (softver HiP - više informacija)
    • poslovanje marina
    • blagajničko poslovanje
    • devizno poslovanje
    • financijski plasmani
    • evidencija članstva i dr.
  • Usluge

    Usluge

    • konzalting
    • obuka
    • održavanje
    • i ostale usluge

Integrirani informacijski sustavi za poslovanje

Tehničke karakteristike

  • Informatički sustav temelji se na IBM PC kompatibilnim računalima i tehnologijama, a u pojedinim segmentima moguć je rad i s većinom ostalih platformi kao što su:
    • MS Windows (sve generacije)
    • Android
    • Linux
    • Mac OS
  • Osnova je informatičkog sustava višeprogramski, višekorisnički operativni sustav Linux, s integriranim LAN funkcijama (računalna mreža).
  • Mreža omogućuje međusobno povezivanje računala što je neophodno da se postigne temeljni zahtjev integriranog informacijskog sustava, a to je da se jednom uneseni podatak koristi u svim naknadnim fazama obrade.
  • Višekorisnički višeprogramski mrežni operativni sustav omogućuje istovremeni rad više korisnika (s podacima i opremom) i međusobno povezivanja računala.

Informatička struktura

  • Ovlasti se pridjeljuju svakom pojedinom korisniku i nakon prijavljivanja sustavu zaporkom, korisnik pokreće onaj komplet programa koji je dodijeljen njegovom radnom mjestu. Ovaj princip vrijedi i za pristup podacima.
  • Fizička lokacija radnih mjesta nije važna. Mreža se može postavljati proizvoljno, tako da se konfiguracija programa i radnih mjesta može distribuirati prema potrebama naručitelja.
  • Broj radnih mjesta i distribucija radnih stanica po službama predmet su razmatranja u kojim naručitelj mora iskazati svoje stavove i viđenje organizacije službe.
  • Ako se prilikom izvedbe projekta pokaže potreba za povećanjem ili smanjenjem radnih mjesta, izvoditelj će predložiti optimalno rješenje.

Istaknute značajke

Zahvaljujući integraciji s knjigovodstvenim sustavom, integrirani informacijski sustavi omogućuju uštedu na radnoj snazi te smanjenje broja pogrešaka i dupliranja podataka.

Nema više horizontalne i vertikalne neusklađenosti.

Svako analitičko poslovanje radi kao cjelina (ugostiteljstvo, nabava, skladište, saldakonti…).

Stalno ažurni podaci npr. o vrijednosti zaliha, potraživanjima, prihodima, rashodima omogućuju ispravno poslovno odlučivanje. Sva se stanja ažuriraju u trenutku nastanka transakcije, što smanjuje mogućnost pogreške i povećava uočljivost pogrešaka.

Jedinstvena baza podataka osigurava trenutnu dostupnost svih uredno unesenih podataka u svim jedinicama, npr. od saldakonta preko obračuna PDV-a do bilance.

Brzina i jednostavnost unosa prilagođeni su korisnicima koji su radili na sličnim ekranima unosa, čime se brzina prilagodbe na sustav višestruko smanjuje.

Ako korisnici preferiraju jednu vrstu unosa podataka, npr. manje koriste tastaturu, a više miša, pružamo i tako razvijeni modul unosa.

Intervencije su svedene na minimum (sustav ne traži stalne zahvate programera).

Dobivate kontinuiranu podršku u vrijednosti paušalnog ugovora o održavanju, što znači da vam nećemo posebno fakturirati svaku intervenciju.

Kad ga vaše poslovanje nadraste, vaš sustav možemo proširivati po mjestima i korisnicima, praktički bez ograničenja.

Adekvatna obuka za korištenje sustavom planira se i provodi prema prethodnoj analizi znanja i vještina korisnika, umjesto provođenja iste obuke za sve.

Istovremeni rad sa svim podacima sa svih radnih stanica, neovisno o dislociranosti jedinica i organizacije.

Smanjeni troškovi: nemate troškove ažuriranja operativnog sustava niti baze podataka.

Odaberite koje od 3 vrste sučelja preferirate koristiti: grafičko, tekstualno, web sučelje.

Stabilan rad zato jer se sustav temelji na operativnom sustavu Linux koji nije podložan zlonamjernom softveru.

Integrirani informacijski sustavi za poslovanje

Zatražite ponudu

Prednosti mjesečnog najma integriranog informacijskog sustava

‘Software as a service’ (SaaS) model je korištenja i plaćanja softvera u kojem ne kupujete softversku licencu, već softver koristite kao uslugu i za njegovo korištenje plaćate mjesečni najam.

Softver se nalazi instaliran na MICRO PROCESS-ovim serverima (a ne na vašem lokalnom serveru u vašem poslovnom prostoru).

 

Nemate visoke inicijalne troškove ulaganja

Ne morate ulagati u hardver, licence za operativni sustav, licence za bazu podataka.

Ne morate kupovati licence odabranog MICRO PROCESS-ovog softvera kojeg namjeravate koristiti, već je dovoljno platiti mjesečnu najamninu i početi ga odmah koristiti.

Nemate rizik

Prilikom kupovine softvera ponekad je veliki problem odrediti koji je softver najbolji za vašu tvrtku. ako pogriješite, možete izgubiti velik novac.

Kod najma možete odustati u bilo kojem trenutku i tako izgubiti samo do tada plaćene mjesečne najamnine što je u odnosu na cijenu kupovine praktički zanemarivo.

Ne morate ništa instalirati

Ne morate instalirati nikakav softver, što u većim tvrtkama može biti popriličan posao.

Softver na najam već se nalazi instaliran na serverima tvrtke koja pruža uslugu najma, u ovom slučaju na serverima MICRO PROCESS-a. Samo platite i odmah koristite!

Nemate troškove održavanja

Ne morate ulagati u ljude koji će održavati opremu, bilo da su to vanjski konzultanti ili vaši vlastiti zaposlenici.

Brzo ispravljanje pogrešaka

Kako se softver na najam nalazi instaliran na serveru tvrtke koja pruža uslugu najma softvera, dovoljno je popraviti problem na jednom mjestu, i tada svi korisnici softvera na najam odmah dobivaju ispravke.

Trajno jamstvo

S obzirom da je proizvođačima softvera jako teško održavati velik broj različitih verzija softvera, može se dogoditi da proizvođač softvera prestane podržavati verziju softvera koju vi trenutno koristite. Tada u slučaju pojave nekog problema morate platiti popravak problema ili pak kupiti novu verziju.

Kod softvera na najam jamstvo je prisutno trajno, dokle god plaćate najam.

Nove verzije softvera uključene u cijenu

Tehnologija se mijenja i napreduje, pa je vrlo vjerojatno da ćete kroz godinu ili dvije kupiti morati i htjeti kupiti novu verziju softvera kojeg trenutno koristite

Kod najma softvera sve su nove verzije uključene u cijenu najma. Po izlasku nove verzije automatski prelazite na korištenje nove verzije.

Nemate brige oko izrade sigurnosnih kopija (backupa)

Sigurnosne kopije podataka spremaju se na serverima tvrtke koja nudi uslugu najma softvera (u ovom slučaju tvrtke MICRO PROCESS).

Knjigovodstveni aspekt: softver na najam knjiži se kao trošak poslovanja

Velikoj popularizaciji ovog modela u posljednje je vrijeme doprinio njegov knjigovodstveni aspekt. Naime, trošak za najam (subscription) licenci ne knjiži se kao investicija (kao u slučaju klasične kupnje licenci gdje one postaju osnovno sredstvo), već kao trošak poslovanja (slično kao npr. leasing vozila).

Globalna dostupnost bilo gdje i s bilo kakvog računala

Za pristup softveru na najam dovoljno je bilo koje računalo i veza na internet.

Priča o uspjehu
Pekarska tvrtka Mlinotest d.o.o.

Integrirani informacijski sustav pekarskoj tvrtki Mlinotest d.o.o. donio je uštede i smanjio broj pogrešaka.
kupci-mlinotest-logo.png
kupci-marina-punat.png

Priča o uspjehu
Marina Punat

Integrirani informacijski sustav omogućio je Marini Punat sustavno vođenje kupca kroz sve segmente poslovanja.

Slični i povezani proizvodi

Razvoj softvera po mjeri

softver-mjera-180.jpg

razvijamo fleksibilan i stabilan softver koji kroz brze cikluse modifikacije možemo doraditi prema specifičnim zahtjevima vašeg poslovanja

detaljnije

MICRO PROCESS © 2016