Kontrola pristupa zaštićenim prostorima

Cjeloviti sustav za kontrolu pristupa rješenje je koje se sastoji od hardverskih uređaja, softvera i povezanih usluga za kontrolu pristupa zaposlenika, vanjskih suradnika, posjetitelja i vozila u vaš poslovni prostor.

  • automatizacija i smanjenje obima posla
  • stalan uvid u popis svih osoba i vozila koje se trenutno nalaze u prostoru
  • sustav radi i bez prisutnosti interneta
  • Evidencija pristupa
  • evidencijaRV.png

Korisnici i djelatnosti

  • ico-zastitarske-trans.png zaštitarske tvrtke
  • ico-portafon-trans.png tvrtke s portirnicom
  • ico-vlastitia-zastitarska-trans.png tvrtke sa zaštitarskom službom

Kako funkcionira kontrola pristupa

Sastavni dijelovi cjelovitog rješenja

  • ico-access.png

    Hardverski uređaji

    • upravljačka elektronika na koju se veže više čitača
    • uređaj koji omogućuje za otvaranja i zatvaranja vrata (nije obavezno)
    • čitač kartica
    • kartice ili privjesci za korisnike
  • ico-software-trans.png

    Softver

    • modul 'Kontrola pristupa' u Oblaku
    • monitor za praćenje ulaza i izlaza
    • izdavanje RFID kartica sa zonama i pravima pristupa
    • evidencija trenutno prisutnih
    • evidencija kretanja u traženom razdoblju
    • upisnik ulaza posjetitelja
    • upisnik ulaza vozila
    • mogućnost povezivanja s modulom 'Evidencija radnog vremena'
  • ico-servis-trans.png

    Usluge

    • montaža
    • podrška
    • servisiranje
    • održavanje
    • i ostale usluge

Sustav za kontrolu pristupa

Mogućnosti nadogradnje

  • kamera: 

    • Za evidenciju vozila može se implementirati i prepoznavanje registracijskih oznaka putem kamere. 
    • Bez kamere, kontrola pristupa funkcionira ovako: kad vozilo dođe na ulaz, zaštitar vidi tablicu, upiše registracijsku oznaku u softver, provjeri dozvolu za ulaz bazi i otvori rampu bez ikakvog dodatnog uređaja izvana.
  • rampe:

    • mogu se postaviti rampe za aute i fizičke osobe.

Integracija sa evidencijom radnog vremena

Sustav za kontrolu pristupa usko je povezan sa sustavom za evidenciju radnog vremena zaposlenika zato jer daje ključne informacije potrebne za evidenciju radnog vremena.

Sustav za kontrolu pristupa daje informaciju o vremenu dolaska na posao i vremenu izlaska s posla, a razlika sati između dolaska i izlaska predstavlja vrijeme provedeno na poslu taj dan. Sustav taj podatak automatski unosi u softver za evidenciju radnog vremena zato da ga vi ne biste morali unositi ručno.

Cijene

  • čitač kartica: 1500 kn + PDV
  • hardver za kontrolu pristupa: 5000 - 6000 kn + PDV
  • softver za evidenciju radnog vremena: 1.60 kn + PDV po zaposleniku mjesečno

Prednosti sustava za kontrolu pristupa

Bez automatizirane kontrole pristupa, uobičajeni proces izgleda ovako:

  1. Dežurni zaštitar u bilježnicu ručno zapisuje osobe koje su došle u vaš prostor.
  2. Svaka osoba treba zaštitaru predati osobnu iskaznicu, i to svaki put.
  3. Zaštitar prepisuje podatke s osobne, upisuje razlog zašto je osoba došla te koga posjećuje.

Sustav za kontrolu pristupa automatizira rad i smanjuje obim posla zaštitarskoj službi jer je evidencija riješena kroz softver: 

  1. Vrlo se jednostavno u bazi podataka pronalaze posjetitelji koji su već bili u vašem prostoru, pa osoba koja je već dolazila ne treba opet davati sve podatke. 
  2. Iz unesenih podataka softver automatski generira sve dokumente koje morate ili želite voditi, poput knjige gostiju. Povijest svih ulazaka i izlazaka svih osoba dostupan je u aplikaciji.
  3. Svi podaci spremaju se na jednom mjestu: na svakoj vašoj lokaciji gdje postoji pristup internetu djelatnici zaštitarskih službi mogu se priključiti na softver s bilo kojeg uređaja te voditi ulaske i izlaske.

Kontrolom pristupa možete u svakom trenutku evidentirati tko je prisutan u vašem prostoru sada ili je bio prisutan u prošlosti:

  • posjetitelji koji ulaze i izlaze, npr. vanjski suradnici, kooperanti, državni službenici, inspektori, carinsko osoblje i slično.
  • vozila koja ulaze i izlaze: ručno unosite i bilježite registracijsku oznaku i vrijeme ulaska i izlaska (unos registracijskih oznaka možete automatizirati kroz nadogradnju na kameru koja prepoznaje registracijske oznake)
  • zaposlenici koji ulaze i izlaze

Softverski sustav za evidenciju radnog vremena

Sustav za evidenciju radnog vremena

Sustav za evidenciju radnog vremena cjelovito je rješenje koje uključuje hardver za evidentiranje ulazaka i izlazaka u vaš prostor, kao i aplikaciju u oblaku s popisom radnika u koju se upisuje tko je, kada i koliko radio.

  • softver ispunjava sve zakonske propise: ispis u A4 u PDF-u, u obliku i svim potrebnim elementima koji su propisani zakonom
  • softver za evidenciju radnog vremena možete koristiti samostalno ili ga povezati s uređajem za kontrolu pristupa koji automatski popunjava nužne podatke.

Kako funkcionira sustav za evidenciju radnog vremena

Sustav je nastao je temeljem zahtjeva tržišta zbog promjene zakona. 

Prije promjene zakona, računovodstvene su tvrtke kroz aplikaciju vodile evidenciju radnog vremena s mjesec dana zakašnjenja. 

Međutim, zakonodavac je uveo obavezu vođenja evidencije radnog vremena s 24-satnom ažurnošću. Uvedena je i obaveza vođenja početka radnog vremena i kraja radnog vremena. 

Tvrtke sada moraju same voditi takvu evidenciju i to im omogućuje aplikacija za evidenciju radnog vremena u oblaku.
 

Značajke aplikacije za evidenciju radnog vremena

Aplikacija “Evidencija radnog vremena” responzivna je, što znači da se njen izgled prilagođuje svim, a naročito mobilnim uređajima za ugodan rad. Pristupate joj putem web stranice koristeći računalo ili mobitel i birajući jedno od 3 dostupna sučelja: 

  • tekstualno,
  • grafičko ili
  • web sučelje.

Aplikaciju koristite ovako: 

  1. kad ste povezani s internetom, prijavite se na MICRO PROCESS-ov server na kojem se pokreće aplikacija koju vi koristite;
  2. vaše računovodstvo ili vi sami jednokratno trebate stvoriti zapis za svakog zaposlenika s potrebnim podacima (OIB, ime, prezime, adresa...);
  3. svakodnevno upisujte evidenciju radnog vremena. 

Softver za evidenciju radnog vremena generira obrazac koji je poslodavac dužan imati po zakonu o vođenju radnog vremena.

Evidencija radnog vremena vodi radno vrijeme po vrstama sati: 

  • redovni rad
  • prekovremeni rad
  • noćni rad
  • dežurstva
     

Integracija s aplikacijom za obračun plaća

Evidencija radnog vremena samostalna je aplikacija, ali je možete integrirati s MICRO PROCESS-ovom aplikacijom za obračun plaća. 

Aplikacija za obračun plaća može iz aplikacije za evidenciju radnog vremena učitati vrijeme koje su zaposlenici proveli na poslu. Računovodstvo ima pregled nad tim podacima te može ispravljati i kontrolirati evidenciju. Kada knjigovodstvo radi obračun plaća, dovoljno je učitati te podatke, finalno sve prekontrolirati, i pustiti plaće u obračun.

U slučaju inspekcije na terenu postoji evidencija koja se može ispisati u PDF formatu.

Sustav za kontrolu pristupa

Zatražite ponudu

Priča o uspjehu
Dalmont d.o.o.

Kontrola pristupa smanjila je obim posla Dalmontove zaštitarske službe u brodogradilištu Kraljevica i omogućila vođenje evidencije radnog vremena za zaposlenike.

Slični i povezani proizvodi

Razvoj softvera po mjeri

softver-mjera-180.jpg

razvijamo fleksibilan i stabilan softver koji kroz brze cikluse modifikacije možemo doraditi prema specifičnim zahtjevima vašeg poslovanja

detaljnije

MICRO PROCESS © 2016