Prodaja (CRM)

Nema uspješne prodajne kampanje bez praćenja svake komunikacije s kupcima i planiranja slijedećeg koraka. Uz ovaj modul to postaje brzo i lako.

  • automatsko prijavljivanje potencijalnih kupaca preko vaših web stranica.
  • ugrađena baza podataka pravnih osoba koje mogu biti vaši potencijalni kupci.
  • istovremeno vođenje više prodajnih kampanja.
  • pregled komunikacije s potencijalnim kupcima na razini kontakt osobe, pojedine kampanje ili kupca.
  • automatske email obavijesti referentima prodaje o njihovim dnevnim zadacima.
  • automatska izrada ponude na osnovu pripremljenih podataka.
  • Evidencija pristupa
  • prodaja.png

Korisnici i djelatnosti

  • ico-portafon-trans.png sve tvrtke

Prodaja (CRM)

Prikupljanje podataka o potencijalnim kupcima (potencijalima)

Potencijalne kupce nazivamo potencijalima, a to mogu biti fizičke i naročito pravne osobe. Što više potencijala imate na svojoj listi to je vaša prodajna kampanja dalekosežnija, a samim time i uspješnija.

Postoje tri načina za dolaženje do podataka o potencijalima:

  1. Preko svojih web stranica - u Oblaku se nalazi obrazac kojeg možete postaviti na svoje web stranice. Potencijali koji su zainteresirani za vaše proizvode ili usluge mogu ispuniti obrazac (upisati svoje podatke) i zatražiti ponudu ili dodatne informacije. Kada to učine, naći će se na vašoj listi neobrađenih potencijala.
  2. Ručni unos podataka - potencijalne kupce možete naći na raznim web stranicama, imenicima i žutim stranicama i ručno prepisati njihove podatke u svoju bazu. Nakon toga ih kontaktirate i dalje obrađujete.
  3. Preuzimanje iz baze pravnih osoba - u Oblaku postoji baza podataka o pravnim osobama koja vam stoji na raspolaganju. Iz nje lako možete odabrati skupinu pravnih osoba (prema djelatnostima npr.) i uvrstiti ih među svoje potencijale.

Slijedeći korak je obrada potencijala.

Obrada potencijala

Nakon što ste došli do osnovnih podataka o potencijalnim kupcima, a pogotovo onima koji su se sami upisali preko web obrasca, trebate pristupiti obradi potencijala.

To znači, prikupiti sve podatke koji vam nedostaju, a naročito je važno da dođete barem do jedne kontakt osobe s telefonom, mobitelom ili emailom i zapišete je u kontakte tog potencijala.

Nakon toga, potencijal trebate uvrstiti u jednu ili više prodajnih kampanja. Ovim postupkom zadužuje se određeni referent za rad s tim potencijalom.

Nakon toga, smatra se da je potencijal obrađen i započinje vođenje prodajne kampanje.

 

Vođenje prodaje

Prodaja se obavlja kroz nekoliko faza (koje možete sami definirati) sve do zaključenja prodaje ili definitivnog odustajanja od strane potencijala.

Za svaku prodaju zadužen je po jedan referent koji je nositelj posla i nekoliko suradnika koji mogu 'uskočiti' u slučaju potrebe. Suradnici imaju mogućnosti praćenja prodaje.

Vođenje prodaje obuhvaća komunikaciju s kontakt osobama, ugovaranje sastanaka, dogovaranje cijene, sastavljanja ponude i.t.d. Svaka takva aktivnost unosi se u bazu podataka.

Dobra praksa je svaki puta upisati koji je slijedeći korak i kada ga treba poduzeti. Iz ovih podataka, automatski se generira podsjetnik koji se emailom šalje referentu i suradnicima na dan kada treba poduzeti odgovarajući korak.

Dostupnost podataka

Izuzetno je važno da do podataka možete doći u svakom trenutku, bez obzira da li ste u uredu, kod kuće ili negdje na putu. Nikad ne znate kada će vas potencijalni kupac nazvati i zatražiti dodatne informacije, zato vijek trebate biti spremni i imati pristup podacima.

Obzirom da se svi podaci nalaze na Oblaku do njih možete doći u svakom trenutku sa bilo kojeg uređaja koji ima vezu s Internetom. To može biti vaš laptop, tablet ili mobitel. Čak i ne mora biti vaš uređaj. Važno je samo da je spojen na Internet.

Prodaja (CRM)

Zatražite ponudu

Slični i povezani proizvodi

Razvoj softvera po mjeri

softver-mjera-180.jpg

razvijamo fleksibilan i stabilan softver koji kroz brze cikluse modifikacije možemo doraditi prema specifičnim zahtjevima vašeg poslovanja

detaljnije

MICRO PROCESS © 2016