Usluge koje nudimo uz proizvode

Sastavni dio MICRO PROCESS-ovih proizvoda i rješenja jesu i sljedeće usluge koje radi preglednosti objavljujemo na jednom mjestu.

Konzalting

Primjeri aktivnosti:

  • reorganizacija poslovanja tvrtki
  • pratimo zakonske propise i obavještavamo vas o njima

Pružamo u sklopu sljedećih rješenja:

Obuka za korištenje proizvoda i sustava

Inicijalna obuka uključena je u cijenu proizvoda.

Osiguran servis na 7 godina i zamjenski uređaji besplatno

Servisiranje obavlja isključivo tvrtka MICRO PROCESS.

Servis je osiguran na period od 7 godina.

U slučaju kvara proizvoda besplatno dobivate zamjenski uređaj. S obzirom da se 95% nužnih konfiguracija i podataka nalazi u softveru u cloudu, zamjenski uređaj spreman je unutar sat vremena od prijavljivanja kvara. Zamjenski uređaj kompletno je programiran i konfiguriran s istim podacima koje sadrži vaš originalni uređaj koji se pokvario, te tako osigurava nastavak rada bez ikakvog prekida dok se vaš uređaj ne popravi.

Preuzimanje uređaja:

  1. Korisnik može sam predati pokvareni i preuzeti zamjenski uređaj u dostavnom servisu u Rijeci.
  2. Micro Processov djelatnik može preuzeti pokvareni uređaj na terenu, što plaća korisnik.
  3. Mogućnost slanja blagajne na servis i sa servisa putem dostavne službe: HP Express, Overseas, što plaća korisnik.

Inicijalno podešavanje sustava

Primjeri aktivnosti:

  • programiranje prvih 50 artikala u vagu ili registar blagajnu
  • programiranje stavki kao što su: usluge, porezi, trošarine, imena operatera, podržani načini plaćanja
  • instalacija sigurnosnog certifikata
  • registracija poslovnog prostora
  • upis podataka za fiskalizaciju

Pružamo u sklopu sljedećih rješenja:

Održavanje programske infrastrukture

Primjeri aktivnosti:

  • usklađivanje softvera sa zakonskog regulativom
  • unaprjeđenje funkcionalnosti softverskih rješenja
  • poboljšanja i unaprijeđenja aplikacija na osnovu zakonskih promjena i redovnog razvoja
  • otklanjanje svih uočenih nedosljednosti u aplikacijama
  • održavanje sustava

Da bismo mogli održavati vaše aplikacije, potrebna su dva tehnička preduvjeta:

  • internetska veza
  • trebate ažurno pratiti nove, poboljšane verzije sistemskog softvera

Budući da neredovito ažuriranje poboljšanja u aplikacijama uzrokuje povećanje troškova i niz tehničkih problema prilikom instaliranja programa koji je nekoliko generacija napredniji, svako instaliranje nove verzije programa van ugovora o održavanju moramo naplatiti prema stvarnim troškovima instaliranja i preradama naručiteljevih baza podataka.

Preporučujemo da s Micro Processom sklopite ugovor o održavanju aplikacija čime osiguravate sljedeće:

  • Pravo na nove verzije instaliranih aplikacija (poboljšanja i unaprijeđenja aplikacija koje se izrade na osnovu zakonskih promjena i redovnog razvoja).
  • Pravo na otklanjanje svih uočenih nedosljednosti u aplikacijama. Ako podatke ili dijelove podataka prilikom uvođenja sustava unosi izvoditelj, ne snosimo odgovornost za konzistentnost i točnost podataka – unos se obavlja prema priloženoj dokumentaciji.
  • Mogućnost upućenja zahtjeva za promjenama i doradama aplikacija, koji je MICRO PROCESS dužan ponuditi, te izraditi u slučaju prihvaćanja ponude. Ovakvi se zahtjevi upućuju isključivo pismenim putem.
  • Pristup help desku, tj. telefonski pristup stručnom osoblju MICRO PROCESS-a radi savjeta, ispomoći ili dodatne obuke. Naknada za upotrebu help deska mjesečno se fakturira prema vremenu stvarno pružene usluge.
  • Intervencije zbog ispada sustava s odzivnim rokom od 7 radnih dana. Ispostavljamo račun za stvarno utrošeno vrijeme na intervenciji.

Jamstvo

Jamstvo na isporučenu programsku podršku podrazumijeva otklanjanje svih nedosljednosti koje se tijekom implementacije nisu otkrile, a u sukladnosti su sa specifikacijom izmjene postojećeg softverskog riješenja.

Ako se na zahtjev naručitelja izrađuje novi programski modul ili dorađuje postojeći, jamstvo će obuhvatiti i dorađene i novoizrađene programske module.

Pružamo u sklopu sljedećih rješenja:

Arhiviranje podataka

Potrebno samo onim klijentima koji MICRO PROCESS-ov softver pokreću na vlastitom serveru, i to samo ako ti klijenti žele naručiti uslugu arhiviranja kod MICRO PROCESS-a (neki naši klijenti arhiviranje obavljaju sami).

Klijenti koji koriste MICRO PROCESS-ov softver u cloudu nemaju potrebe za naručivanjem ove usluge zasebno zato jer je arhiviranje već uključeno u mjesečni najam cloud softvera, isto kao što je uključeno i održavanje i redovito poboljšanje softvera.

Pružamo u sklopu sljedećih rješenja:

Dostava

U slučaju kvara uređaja, zamjenski uređaj dostavljamo na vašu adresu putem dostavnih službi HP Express, Overseas. Troškove dostave snosi korisnik.

Ako vam slanje uređaja putem dostavnih službi ne odgovara, u MICRO PROCESS-ovom dostavnom servisu u Rijeci možete sami predati pokvareni i preuzeti zamjenski uređaj.

Pružamo u sklopu sljedećih rješenja:

Montaža

Uređaje za kontrolu pristupa dolazimo montirati u Vašu tvrtku.

Pružamo u sklopu sljedećih rješenja:

MICRO PROCESS © 2016